9.08.2012

Göç Öyküleri - 6


Göç öyküleri -6

Dünya Hali özellikle Türkiye ile Almanya arasında iş-gücü göçü anlaşmasının imzalanmasının 50'nci yılı olan 2011yılında onlarca kişiyle göç öykülerini konuştu. Aşağıda bu kişilerle yapılan görüşmeleri yayınlandığı tarihe göre sıralanmış bulacaksınız:


Perihan İNAL - Köln 
"1972'de Almanya'ya geldim. Almanya'daki bir okulda 23 sene çalıştım. Erken emekli oldum."   
Daha fazlasını dinle:
 Perihan İnal

Yılmaz GÜNDÜZ Münih /Almanya 
"1962'de Almanya'ya geldim. Kadıköy'de mobilyacılık yapıyordum. Almanya'ya yerleşmek için gittim. "
Daha fazlasını dinle:
  Yılmaz Gündüz

Ayşe KARAKURT – Cenevre/İsviçre

Emekli 
"1982'de İsviçre'ye geldim. İsviçre'de huzur evinde17 yıl çalıştım. Ve buradan emekli oldum." 
Daha fazlasını dinle:
 Ayşe Karakurt

Necati SEZER - Bayern
"1971 yılında Almanya'ya geldim. 6-7 senedir inşaat alanında yapı işinde çalıştım. sonra montaj işinde çalıştım. 1989 senesinde devlet müessesine geçtim. 40 yıldır da çalışıyorum."
Daha fazlasını dinle:
 Necati Sezer

Mustafa ÇALTILI- Witten / Almanya 
"1973 yılında Almanya'ya geldim."
Daha fazlasını dinle:


Diğer göç öyküleri;
Göç öyküleri -1
Nimet KÖSE, Ayla TUNA, Cengiz TÜRKİLİ, İsmet Korkmaz, Mahmut GÜLÇİÇEK

Göç öyküleri -2 

Suat YILMAZ, Müfide EROLAN, Atiye ARSLAN, Nebahat UZUN, Ahmet KARTAL, Gülben MORGER


Yaşariye KUNTER, Cengiz İYİLİK, Hamza BAYRAM, Sefine BAYRAM, Metin ÖZISINMAZ 

Göç öyküleri - 4
Necdet BAYRAM, Gül GEZEGEN, Ahmet KARTAL, Ali Duran GÜLÇİÇEK, Namık KELTEK

Göç öyküleri - 5
Şükrü ÇALKIN, İlter Gözkaya Holzhey, Fuat BULTAN, Çetin KÜÇÜK, İlhan TUNCA

Göç öyküleri - 7
Tevfik ASLAN, Hamdi YÜKSELER, Ali ÖZDEMİR, İhsan SUNGUR,
 Safiye PEKTAŞ 

Göç öyküleri - 8
Hulusi PEKTAŞ, Sevim ERCAN, Çetin KAYA, Günal GÜNAL, Mehmet ŞAŞMAZ

Göç öyküleri - 9
Rüstem ÖZDEMİR, Mehmet GÜZEL, Emine TEKÇE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder