5.04.2012

Dünya Hali - 09 Ocak 2012 Pazartesi

Güçlü Kadınlar...


Berlin Brandenburg Türk Toplumu 'Güçlü Kadınlar' projesini tamamladı. Projenin çıkış noktası, amacı, kursiyerlerin seçimi, eğitim programı, projenin eğitime katılan kadınlar açısından yaptığı katkı ve yeni projeler…
Lale YILDIRIM
Berlin Brandenburg Türk Toplumu Proje Koordinatörü

Lale Yıldırım'ı dinle
Türkçenin dünya dilleri arasındaki yeri…
Prof. Dr. Leyla UZUN
A.Ü. Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Dilbilim Bölümü Öğretim Üyesi
Yrd. Doç. Dr. Sevgi Sevim ÇIKRIKÇI
A.Ü. Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Dilbilim Bölümü Öğretim Üyesi

Leyla Uzun-Sevgi Sevim Çıkrıkçı'yı dinle
‘Göçmen Olmayı Öğrenmek’Özellikle Avrupa’daki vatandaş ve soydaşlarımızın gelecek 50 yıllık süreçte nasıl bir tutum,davranış ve öğrenme sürecinde olması gerekliliği üzerine çeşitli değerlendirmeler
Dr. Atilla DOĞAN
Anadolu Üniversitesi Öğretim Üyesi

Atilla Doğan'ı dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder