5.04.2012

Dünya Hali - 05 Ekim 2011 Çarşamba

1-Berlin’in Tempelhof-Schöneberg ilçesinde faaliyetlerini sürdüren Huzur adlı yaşlılar merkezinin yöneticisi Gülşen Aktaş’ın da aralarında bulunduğu 14 kişi Berlin Liyakat Nişanı ile ödüllendirildi. Liyakat Nişanı Berlin'in ve Berlin'de yaşayan insanların ilerlemesine ve tanınmasına dönük çalışmalar yapan kişilere veriliyor.
Gülşen AKTAŞ
Huzur Yaşlılar Merkezi Yöneticisi

Gülşen Aktaş'ı dinle

2-İki dilli çocuklarda dil gelişimi
Prof. Dr. Leyla UZUN
A. Ü. DTCF Dilbilim Bölümü Öğretim Üyesi

Leyla Uzun'u dinle

3-EĞİTİM KÖŞESİ
Öğrencilerin çalışma alışkanlıkları

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi

Cem Babadoğan-İsmail Güven'i dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder