5.04.2012

Dünya Hali - 30 Kasım 2011 Çarşamba

İki dilli Türk öğrencilerin Türkçeyi kullanırken sergiledikleri sorunlar…
Prof. Dr. Leyla UZUN
A. Ü. Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Dilbilim Bölümü Öğretim Üyesi

Leyla Uzun'u dinle

Almanya'nın Kuzey Ren Vestfalya Eyaleti Ekonomi Bakanlığı, Duisburg'un başarılı işkadını Zeynep Babadağı-Hardt'ı işyeri kurma elçiliğine atayarak, Duisburg'daki Ticaret ve Sanayi Odası binasının önüne sembolik olarak heykelini dikti. Bir yaşlı bakım merkezi sahibi olan ‘Girişimci Elçisi’ Zeynep Babadağı Hardt, özellikle göçmen kökenli kadınları girişimciliğe teşvik edecek.
Zeynep BABADAĞI HARDT
Zeynep Babadağı Hardt'ı dinle

EĞİTİM KÖŞESİ
Diploma denklikleri ile ilgili yasa maddeleri hakkında bilgiler…

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

Prof. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi

Cem Babadoğan-İsmail Güven'i dinle

X 30.11.2011 DÜNYA HALİ_498

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder