5.04.2012

Dünya Hali - 26 Ekim 2011 Çarşamba

1-Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, göçün 50. yıl dönümü nedeniyle Köln'de 'Göç’ isimli bir grafik sergisi açtı. Anadolu Üniversitesi’nin Sanat Galerisi'nde açılan ve 4 Şubat 2012 tarihine kadar sanatseverler ile buluşacak olan sergideki eserleri üniversitenin grafik bölümünün 13 öğretim elemanı hazırladı.
f. Dr. Zehra ÇOBANLI
Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı

Zehra Çobanlı'yı dinle

2-Göç ortamında ailelerin ilk dil ve iki dilliliğe yaklaşımı
f. Dr. Leyla UZUN
A. Ü. DTCF Dilbilim Bölümü Öğretim Üyesi

Leyla Uzun'u dinle

3-EĞİTİM KÖŞESİ
Ders dışı etkinlikler

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi

Cem Babadoğan-İsmail Güven'i dinle

X 26.10.2011 DÜNYA HALİ_473

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder