5.04.2012

Dünya Hali - 23 Kasım 2011 Çarşamba

1-İki dilli Türk öğrencilerin Türkçe öğrenirken karşılaştıkları sorunlar…
Prof. Dr. Leyla UZUN
A. Ü. Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Dilbilim Bölümü Öğretim Üyesi

Leyla Uzun'u dinle

2-Türkiye'den Almanya'ya işçi göçünün 50. yılı nedeniyle Hamburg Edebiyat Atölyesi'nin düzenlediği öykü yarışmasında ikinci olan Nebahat Uzun’la dereceye giren çalışması ve kendi göç öyküsü üzerine sohbet…
NEBAHAT UZUN
Gazeteci

Nebahat Uzun'u dinle

3-EĞİTİM KÖŞESİ
Diploma denklikleri ile ilgili yasa maddeleri…

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

Prof. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi

Cem Babadoğan-İsmail Güven'i dinle

X 23.11.2011 DÜNYA HALİ_493

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder