4.04.2012

Dünya Hali - 27 Nisan 2011 Çarşamba

1. Almanya Türk Toplumu (TGD) ve Almanya Türk Veli Dernekleri Federasyonu tarafından düzenlenen Türk Veli Sözcüleri Seminerleri açılış toplantısı, Berlin’de gerçekleştirildi.

Berrin ALPBEK
Almanya Türk Veli Dernekleri Federasyonu (FÖTED) Başkanı
Berrin Alpbek'i dinle

2. Berlin’de gerçekleştirilen 23 Nisan Uluslararası Çocuk Şenliği kutlamalarının değerlendirilmesi

Rıza ŞAHİN
Organizasyon Komitesi Başkanı

Rıza Şahin'i dinle

3. EĞİTİM KÖŞESİ

Göçmenlere yönelik entegrasyon politikaları ve sosyalleşmeye etkisi

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

İsmail Güven-Cem Babadoğan'ı dinle

X 27.04.2011 DÜNYA HALi 343

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder