4.04.2012

Dünya Hali - 23 Mart 2011 Çarşamba

1. Göç ortamı ve ikidillilik, çokdillilik: sonuçlar, sorunlar…

Prof. Dr. Leyla UZUN
A. Ü. DTCF Öğretim Üyesi

Leyla Uzun'u dinle

2. Hollanda’da Türk gençlerinin durumu kaygı verici mi?
Hollanda’da bazı uzmanlar tarafından Türk gençlerinin içinde bulunduğu duruma dikkat çeken bir manifesto hazırlandı.
Manifesto ile gündeme getirilen sorunlar nelerdir? İOT’ un konuya yaklaşımı…

Ahmet AZDURAL
Hollanda Türkler İçin Danışma Kurulu Müdürü

Ahmet Azdural'ı dinle

3. EĞİTİM KÖŞESİ

Göçün bireysel ve sosyal tercihlere etkisi…

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

İsmail Güven-Cem Babadoğan'ı dinle

X 23.03.2011 DÜNYA HALİ_318

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder