4.04.2012

Dünya Hali - 22 Haziran 2011 Çarşamba

1. Hamburg Türk Kadınları Kültür Derneği tarafından Türk öğrencilerin anadillerini geliştirmelerine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen Türkçe kompozisyon yarışması Gençler Grubu üçüncüsü Özlem Karagöz ile söyleşi…

Özlem ALAGÖZ
Hamburg Üniversitesi Almanca Öğretmenliği Bölümü Öğrencisi

Özlem Alagöz'ü dinle

2. Yazma becerisi öğrenilebilir mi? Nasıl öğrenilir?

Prof. Dr. Leyla UZUN
A. Ü. DTCF Öğretim Üyesi

Leyla Uzun'u dinle

3. EĞİTİM KÖŞESİ

Göçmen çocukların eğitimde fırsat eşitliği ile ilgili sorunları ve çözüm önerileri

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

Cem Babadoğan-İsmail Güven'i dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder