4.04.2012

Dünya Hali - 16 Mart 2011 Çarşamba

1. Türkiye ve Almanya arasında imzalanan İşgücü Anlaşması’nın 50.yıldönümü dolayısıyla bugün Ankara Gar’ında “Almanya’ya Göçün 50. yılı’ konulu bir fotoğraf sergisi açılıyor. Sergiden izlenimler…

Nurettin TURAN
TSR - Prodüktör

Nurettin Turan'ı dinle

2. EĞİTİM KÖŞESİ

Göçün bireysel ve sosyal tercihlere etkisi…
Yurtdışında yaşayan Türkler açısından Türkçe’nin anadil olarak anlamı…

Prof. Dr. Leyla UZUN
A. Ü. DTCF Öğretim Üyesi

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

Leyla Uzun-İsmail Güven-Cem Babadoğan'ı dinle


X 16.03.2011 DÜNYA HALİ_313

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder