4.04.2012

Dünya Hali - 04 Mayıs 2011 Çarşamba

1. Kavram ve düşünme biçimlerinin ediniminin ve öğretiminin ikidilli ve(ya) çok dilli ortamda dil edinimine etkisi

Prof. Dr. Leyla UZUN
A. Ü. DTCF Öğretim Üyesi

Leyla Uzun'u dinle

2. Yaklaşan anneler günü öncesi annelik kavramına ve anne - çocuk ilişkisine bir bakış

Zafer Manisa SİMET
Psikolojik Danışman - Köln

Zafer Manisa Simet'i dinle

3. EĞİTİM KÖŞESİ

Göçmenlere yönelik entegrasyon politikaları ve sosyalleşmeye etkisi (devam)

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

İsmail Güven-Cem Babadoğan'ı dinle


X 04.05.2011 DÜNYA HALİ 348

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder