5.04.2012

Dünya Hali – 03 Ağustos 2011 Çarşamba

1. Ramazan ayı başladı…
Ramazan ayının yurt dışındaki vatandaşlarımız açısından anlam ve önemi, Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından başlatılan ‘Komşunu iftara davet et’ kampanyası… Kampanyanın amacı, kampanyaya katılım çağırısı…

Prof. Dr. Ali DERE
T.C. Berlin Büyükelçiliği Din Hizmetleri Müşaviri

Ali Dere'yi dinle

2. İki dillilikle ilgili sık sorulan sorular…

Prof. Dr. Leyla UZUN
A. Ü. DTCF Dilbilim Bölümü Öğretim Üyesi

Leyla Uzun'u dinle

3. EĞİTİM KÖŞESİ

Yeni öğrenim yılı başlarken dikkat edilmesi gerekenler

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

İsmail Güven-Cem Babadoğan'ı dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder