1.04.2012

Dünya Hali - 02 Mart 2011


1. Çocuk gelişiminde babaların rolü…

Menderes BAŞÇI
Psikolog
Menderes Başçı'yı dinle

2. Meslekler ve onlara ilişkin algımız: temizlik sektörü ve karşılaştırmalı deneyimler…

Zafer Manisa SİMET
Psikolojik Danışman - Köln
Zafer Manisa Simet'i dinle

3. EĞİTİM KÖŞESİ

Eğitim Reformlarının Ekonomik ve Siyasal Dinamikleri (Almanya-Berlin Boyutu) isimli araştırma kapsamındaki gözlemler ve görüşmelerden ilk izlenimler…

Doç. Dr. Hasan Hüseyin AKSOY
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi
Eğitim Yönetimi Teftişi Ekonomisi ve Planlaması Anabilim Dalı
Öğretim üyesi

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı
Hasan Hüseyin Aksoy-Cem Babadoğan'ı dinle

X 02.03.2011_DÜNYA HALi 303


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder