4.04.2012

Dünya Hali - 01 Haziran 2011 Çarşamba

1. Hamburg Türk Kadınları Kültür Derneği tarafından (HTKKD) Türk öğrencilerin anadillerini geliştirmelerine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen Türkçe Kompozisyon Yarışması sonuçlandı.
Dereceye giren öğrenciler için Hamburg’da bir ödül töreni düzenlendi.

Engin Birsen ÇELİK
Hamburg Türk Kadınları Kültür Derneği Başkanı

Engin Birsen Çelikî dinle

2. Bilişsel yapılanış iki dillilik türleri (bileşik, sıralı, alt sıralı iki dillilik)…

Prof. Dr.
Leyla UZUN
A. Ü. DTCF Dilbilim Bölümü
Öğretim Üyesi

Leyla Uzun'u dinle

3. EĞİTİM KÖŞESİ

Yeni uyum politikalarının göçmenlere getirdiği yükümlülükler… 4.Bölüm

Doç. Dr.
İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

İsmail Güven-Cem Babadoğan'ı dinle

X 01.06.2011 DÜNYA HALI_368

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder