15.09.2012

Dünya Hali - 14 Eylül Cuma

Avrupa'da göçmen kökenli aileye sahip, Türk kökenli yeni neslin geleceği - 3
Yeni Neslin Geleceği Üzerine Görüşler - Eğitim- Öğretim ve Okul'a ilişkin öngörüler
- Yeni neslin eğitim öğretim sorunları nedir?
- Bu sorunların kaynağı nerededir?
- Avrupa'daki yeni nesil Türk kökenli göçmenlerin eğitim-öğretimdeki ve okul yaşamlarına ilişkin tutum ve davranışları nasıl gelişebilir
- Göçmen kökenli toplumunun öğrenim derecesinin yüksek olması neden önemlidir?


Dr. Atilla Doğan 
Anadolu Üniversitesi Öğretim Üyesi
Atilla Doğan'ı dinle



Boşanma sürecinde çocukların yaşadıkları sorunlar
Seda Haran
Uzman Psikolog
Seda Haran'ı dinle

Eşlerin mal paylaşımı davası
Av. Eyüp Sabri Canbolat


Yayından:
"Evlilikler neden bitiyor? Genellikle aşk bitti iş bitti deniyor, ama evlilikler genelde mal kavgası nedeniyle bitiyor. Evlilikler bir nevi ticari şirket gibi.
İnsanlar birbirine vakit ayıramayacak noktaya gelinceye kadar mal ediniyor.
Mal rejimi 2002 tarihinden itibaren yürürlüğe girdi. Mal rejimi sözleşmesi genelde nişan sırasında, evlenme töreninden önce yapılıyor. Evlilik devam ederken de yapılabilir.
Evlilik bir nevi gemi gibi.  Boşanmadan önce eşler geliyor, "nasıl mal kaçırırız?" diye. Son bir yıl içinde kaçırılmış olan, satılan malların bedeli edinilmiş mallarla aynı torbaya konulur."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder