Okulöncesi
Eğitimde sanat eğitimi
Sanat eğitimi
neden gereklidir?
Okul öncesi
çocuklarda eğitime nasıl başlamak gerekir?
Eğitimi kimler
verebilir?
Okul hayatına
hazırlıkta sanat eğitiminin katkısı nelerdir?
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri
Fakültesi
İlköğretim Bölümü
Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı
Yayından:
Eğitim anne karnında başlayan bir süreç.
3 yaşa doğru çocuklar paylaşmayı öğrenmeye başlıyor. Bu anlamda kurum anlamaında 36 ay yani 3 yaşta başlamakta yarar var.
Sanat eğitimi sadece çocukları farklı malzemelerle bir araya getirmek ve çocuğun bunlara dokunmasını sağlamak amaçlanıyor. Tanışıklığı sağlamak önemli. Amacımız perspektif öğretmek değil. Kafamızdaki bir takım yöntemleri öğretmek değil.
Boya da dökülebilir, etraf da kirlenebilir. Çocuk bu kaygılardan uzak olmalı.
Okulöncesi sanat eğitimi algıyı güçlendiriyor ve daha sonraki okul başarısını olumlu yönde etkiliyor.
Daha fazlası için dinle:
Dilek ACER
Yurtdışındaki
Türkçe konuşan yabancı uyruklu öğrencilerin Türkiye’deki üniversiteleri tercih
sebepleri
Ankara
Üniversitesi’ne yabancı uyruklu öğrencilerin kabulü
Yabancı uyruklu
öğrencilerin Türkiye’de karşılaşabileceği sorunlar
Yabancı Uyruklu
Öğrenci sınavı
Ankara
Üniversitesi
Eğitim Bilimleri
Fakültesi Dekan Yardımcısı
Yayından:
Bu sınava sadece TC vatandaşları giremiyor. Onun dışında dünyanın her ülkesinden yabancı uyruklu öğrenciler katılabiliyor.
Çok az üniversitenin yurtdışında yabancı uyruklular için sınav yapma yetkisi var. Ankara Üniversitesi bunlardan biri.
Sınavla ilgili ayrıntılı bilgi için:
http://ayos.ankara.edu.tr/
Çok az üniversitenin yurtdışında yabancı uyruklular için sınav yapma yetkisi var. Ankara Üniversitesi bunlardan biri.
Sınavla ilgili ayrıntılı bilgi için:
http://ayos.ankara.edu.tr/
Ankara
Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi
Yayından:
''Bazı ülkelerde Türklere karşı ön yargıları çözmüş oluyoruz.
Zaman, mekan ve uzay ilişkilerini sorgulayan bir sınav.Bu sınavla bütün çocuklara eşit hak sağlamış olduk.Sınav içeriği daha çok çocukların matematiksel,uzay mekan ilişkisi dediğimiz bu mantıksal verileri kullanılması yönelik bir sınav türü. Köln' de çok kesişme merkezi olduğu için çokta katılım vardı.Sınav sorunu olarak gördüğümüzde iletişim ağını iyi izleyememiş olmaları..
İşte bu bizim TRT 'deki yayında onlara bir fırsat.Çocuklara fırsat eşitliği sağlanmış oldu.''
Daha fazlası için:
Cem Babadoğan ve İsmail Güven'i dinle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder