25.03.2012

Dünya Hali - 26 Mayıs 2010



1. Kültürlerarası etkileşim örneği:Fransız eğitimcileri ve öğrencilerin Türk eğitimci ve öğrencileriyle buluşturulması

Strazburg Eğitim Ataşesi
Abdurrahman TOPAL

Abdurrahman Topal'ı dinle

2. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nce yürütülen “Fransızcayı Anlıyorum, Türkçeyi Hissediyorum” adlı proje

Hayriye TOPÇUOĞLU
Fransızca Öğretmeni

Beril DURSUNKAYA (öğrenci)
Denizalp ATUN (öğrenci)

Hayriye Topçuoğlu-Beril Dursunkaya-Denizalp Atun'u dinle


3. EĞİTİM KÖŞESİ


Oyunun çocuğun eğitimindeki önemi

Yrd. Doç Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı

Yrd. Doç. Dr. Ömer Adıgüzel
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi
İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğretim üyesi 

Cem Babadoğan-Ömer Adıgüzel'i dinle

DİNLE. DÜNYA HALİ_103


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder