29.03.2012

Dünya Hali - 16 Aralık 2010

Almanya’da Schleswig-Holstein Eyaleti Türk Toplumu kuruluşunun 15. yılını kutladı.

Cebel KÜÇÜKKARACA
Schleswig-Holstein Eyaleti Türk Toplumu Başkanı

Cebel Küçükkaraca'yı dinle

Elmshorn Göçmenler Birliği Kadınlar Kolu düzenledikleri çeşitli etkinliklerle Türk kültürünü Almanlara tanıtmayı sürdürüyor.
Bu etkinliklerden biri de 18 Aralık günü düzenleyecekleri ‘Aşure Günü’…

Nazan MALKOÇ
Elmshorn Göçmenler Birliği Kadınlar Kolu Menajeri

Nazan Malkoç'u dinle

EĞİTİM KÖŞESİ

Almanya’da okul öncesi eğitim - 2

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi

Yrd. Doç Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakül
tesi Dekan Yardımcısı
Cem Babadoğan-İsmail Güven'i dinle


X 16.12.2010 DÜNYA HALİ_249

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder