31.03.2012

Dünya Hali - 16 Şubat 2011


1. Geçtiğimiz hafta Cuma akşamı Bonn yakınlarındaki Siegburg’da Türk-Alman Dostluk Derneği tarafından "KÜLTÜRLER ARASI ETKİLEŞİM AKŞAMI" düzenlendi. Etkinlikten notlar, derneğin diğer faaliyetleri,kültürlerarası etkileşime katkıları…
Nefika PALABAŞ
Türk-Alman Dostluk Derneği Başkanı

Nefika Palabaş'ı dinle


2. Kültürlerin buluşması…
Zafer Manisa SİMET
Psikolojik Danışman - Köln

Zafer Manisa Simet'i dinle


3.EĞİTİM KÖŞESİ
Göçün bireysel ve toplumsal etkileri…

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi

Yrd. Doç. Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı 

İsmail Güven-Cem Babadoğan'ı dinle



X 16.02.2011_ DUNYA HALI 293


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder