24.03.2012

Dünya Hali - 10 Şubat 2010

1. Türk çocuklarının eğitimle ilgili temel sorunları, Stuttgart Başkonsolosluğunun eğitime destek veren projeleri…
‘Eğitim Geleceğimiz, Geleceğimiz Eğitimdir’ ‘Haydi Çocuklar Kütüphaneye’ kampanyaları…
 Stuttgard Başkonsolosu Ümit YARDIM

Ümit Yardım'ı dinle
 
2. Württemberg Türk Okul-Aile Birlikleri Federasyonu’nun ‘Eğitim Geleceğimiz, Geleceğimiz Eğitimdir’ ‘Haydi Çocuklar Kütüphaneye’ kampanyalarıyla ilgili faaliyetleri, derneğin amaçları, yaptığı diğer çalışmalar…
Gülten AYSEL
Württemberg Türk Okul-Aile Birlikleri Federasyonu Başkanı

Gülten Aysel'i dinle

3. EĞİTİM KÖŞESİ
Geleceğimiz eğitimdir…
Yrd. Doç Dr. Cem BABADOĞAN
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı 

Cem Babadoğan'ı dinle

Bu bölümü DİNLE


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder