4.04.2012

Dünya Hali - 15 Haziran 2011 Çarşamba

1. Hamburg Türk Kadınları Kültür Derneği tarafından Türk öğrencilerin anadillerini geliştirmelerine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen Türkçe Kompozisyon Yarışması ikincisi Yeliz Uslu ile söyleşi…

Yeliz USLU Hamburg/Almanya
Hamburg Üniversitesi Türkçe Öğretmenliği Bölümü Öğrencisi

Yeliz Uslu'yu dinle

2. Yurtdışında yaşayan öğrencilerimizin kompozisyon yazma becerileri…

Prof. Dr. Leyla UZUN
A. Ü. DTCF Öğretim Üyesi

Leyla Uzun'u dinle

3. EĞİTİM KÖŞESİ

Göçmenlere yönelik olarak sunulan eğitim hizmetlerinde görev alan öğretici niteliklerine ilişkin yaşanan sorunlar…

Doç. Dr. İsmail GÜVEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi

İsmail Güven'i dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder